FANDOM

Setä, isä ja ukki ovat aina sanoneet näin: Se, joka taistelee periaatteensa puolesta viimeiseen asti, ei häviä vaikka kuolisi!
— Orion Kawasemille mangassa Petoksen merkkejä, sivu 97

Petoksen merkkejä on 24. osa sarjasta Ginga Densetsu Weed: Orion.

TakakansitekstiMuokkaa

Masamunen joukot saapuvat Futago-solaan ja valmistautuminen lopulliseen yhteenottoon alkaa. Ouun taistelijat havaitsevat riveissään epäilyttävää liikehdintää...

Yksityiskohtainen juoniMuokkaa

184: Äidin kaipuuMuokkaa

Mer ja Kyōshirō palaavat Futago-solaan ja muut soturit rientävät niitä vastaan. Naganossa Unsai on kavunnut puun latvaan miettimään. Tullessaan alas Unsai lähettää Kawasemin viemään viestin vain Tesshinille ja Izōlle. Wakayamassa Akakama vaeltelee vuorilla. Yhtäkkiä se haistaa tutun hajun ja rientää katsomaan mistä se tulee. Se näkee kaksi aikuista koiraa joessa kalastamassa ja kaksi pentua joen rannalla. Emo saa napattua kalan ja palaa rantaan. Akakama tunnistaa nartun emokseen ja huomaa sillä olevan uusi kumppani sekä kaksi pentua. Yllättäen Akakama alkaa ulvomaan todistaakseen emolle olevansa vielä olemassa. Se kääntyy lähteäkseen mutta liukastuu alas jyrkänteeltä. Emon uusi puoliso kieltää kumppaniaan menemästä uroksen luo, sillä se on Hiroshiman Kamakiri. Kyyneleet silmissä Akakama estää emoaan tulemasta lähemmäs.

185: Uusi suuntaMuokkaa

Akakaman emo kertoo kumppanilleen Akakaman olevan pentunsa. Hän kertoo pentujen isän olleen kuin paholainen jonka vuoksi hän lähti. Narttu luulee Kamakirin lähettäneen poikansa surmaamaan hänet. Emo ryhtyy nuolemaan poikansa pudotuksessa loukkaamaa päätä. Akakama käskee kuitenkin emoaan lopettamaan ja emo pyytää häntä säästäään kumppaninsa ja pentunsa. Akakama kertoo ettei tullut tappamaan emoaan vaan halusi nähdä hänet vielä kerran. Hän käskee emon uutta puolisoa kohtelemaan emoaan hyvin. Ollessaan lähdössä Akakama kertoo isänsä kuolleen Ōun sodassa. Lähdettyään emonsa luota Akakama päättää palata auttamaan Siriusta.
Toisaalla Unsain viestiä vievä Kawasemi on saavuttanut Masamunen armeijan. Ōussa soturit ovat metsällä mutta riistaa on vähän luonnonmullistuksen vuoksi. Yllättäen he kuulevat ulvontaa ja näkevät suuren armeijan lähestyvän. Se on Orionin johtama liittoarmeija joka on palannut Futago-solaan.

186: Salainen tehtäväMuokkaa

187: Pienen soturin tahtoMuokkaa

188: Taistelua edeltävänä yönäMuokkaa

189: Petoksen merkkejäMuokkaa

190: Kojuuroun aikeetMuokkaa

191: SodanjulistusMuokkaa

Lähteet ja sitaatitMuokkaa

GDWO-mangat
Mangat AlkuTuuli puhaltaa IgastaYlpeän soturin kuolemaValkoinen paholainenTaipumattomatYliherruuden tavoittelijatKuolemaa uhmatenÖinen marssiVeljeksetVanhan soturin päätösVäistämätön taisteluViimeinen hymyUskollinen kuolemaan saakkaKuoleman vuoriViimeinen toivomusAlistuminen tai kuolemaRaivoisa aaveOikeuden hetkiVihollisen jäljilläTorjuntavalmiusArmeijat kohtaavatOuun armeijan paluuSoturin ensiaskeleetPetoksen merkkejäWeedin paluuPienen soturin tehtäväOrionin rynnäkköUnsain vihaArmotonViimeinen uhma